fbpx
Dołącz do nas
Słuchaj na

Obszar do pracy: dieta

Warto abyś popracował/a nad swoimi nawykami żywieniowymi. W tej kategorii warto skupić się na zmianie negatywnych zachowań najpierw, a potem skupić się na tych pozytywnych. Mniejsza konsumpcja mięsa, produktów przetworzonych, cukru i soli to podstawa, jednocześnie możesz popracować też nad jedzeniem większej ilości warzyw.

Przykładowe nawyki, których mógłbyś/mogłabyś spróbować to:

  • dzień bez mięsa w tygodniu
  • głodówki
  • picie wody rano
  • zastąpienie słodkich napojów wodą z cytryną
  • gotowanie o określonych porach w określone dni
  • jedzenie owoców, o określonej porze w ciągu dnia

Co dalej?

Jeżeli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś coś poprawić, usprawnić, dodać w swoim życiu i wierzysz że to małe zmiany i nawyki prowadzą do celu to zapraszam Cię do darmowego, 20 dniowego kursu „Jak stworzyć nawyk”.

Co dwa dni, będziesz dostawać ode mnie wiadomość, z odrobiną teorii i zawszę, praktyki. Całą metodę testuję osobiście na sobie oraz na moim bliskich. Popieram to badaniami i innymi autorytetami.

Szukasz ciekawych materiałów o „dobrej zmianie” siebie?